Question Wat gebeurt er als ik een reservering heb geplaatst ?
AnswerZodra een reservering is  geplaatst ontvangt u een bevestigingsmail van uw reservering. Na de reserveringsaanvraag  controleren wij de beschikbaarheid voor uw datum. Wij zullen dan binnen 48 uur telefonisch contact met u opnemen over uw reservering.
Question Hoe moet ik de borg betalen?
AnswerDe borg voor de gehuurde producten dient op de dag van de levering contant overgedragen te worden aan de bezorger.  Na controle en goedkeuring van de staat van de gehuurde producten wordt de borg op dezelfde wijze terugbetaald.
Question Wie moet aanwezig zijn tijdens het in ontvangst nemen van de producten?
AnswerDe borg voor de gehuurde producten dient op de dag van de levering contant overgedragen te worden aan de bezorger.  Na controle en goedkeuring van de staat van de gehuurde producten wordt de borg op dezelfde wijze terugbetaald.
Question Moet ik mij legitimeren?
AnswerDe borg voor de gehuurde producten dient op de dag van de levering contant overgedragen te worden aan de bezorger.  Na controle en goedkeuring van de staat van de gehuurde producten wordt de borg op dezelfde wijze terugbetaald.
Question Bezorgen jullie door heel Nederland?
Answer

Ja, wij bezorgen door heel Nederland. Er geldt wel een minimale afname per regio.

Question Krijg ik mijn aanbetaling terug?
Answer

Nee, aanbetalingen worden niet terug betaald.

Question Kan ik zelf de producten afhalen?
Answer

Nee, u kunt niet zelf de producten afhalen. Wij bezorgen, stellen de producten op en halen het na afloop van uw event weer op.