Question
Wat gebeurt er als ik een reservering heb geplaatst ?
AnswerZodra een reservering is geplaatst ontvangt u een bevestigingsmail van uw reservering. Na de reserveringsaanvraag controleren wij de beschikbaarheid voor uw datum. Wij zullen dan binnen 48 uur telefonisch contact met u opnemen over uw reservering.
Question
Hoe moet ik de borg betalen?
AnswerDe borg voor de gehuurde producten dient op de dag van de levering contant overgedragen te worden aan de bezorger. Na controle en goedkeuring van de staat van de gehuurde producten wordt de borg op dezelfde wijze terugbetaald.
Question
Wie moet aanwezig zijn tijdens het in ontvangst nemen van de producten?
AnswerDe borg voor de gehuurde producten dient op de dag van de levering contant overgedragen te worden aan de bezorger. Na controle en goedkeuring van de staat van de gehuurde producten wordt de borg op dezelfde wijze terugbetaald.
Question
Moet ik mij legitimeren?
AnswerDe borg voor de gehuurde producten dient op de dag van de levering contant overgedragen te worden aan de bezorger. Na controle en goedkeuring van de staat van de gehuurde producten wordt de borg op dezelfde wijze terugbetaald.
Question
Bezorgen jullie door heel Nederland?
Answer
Ja, wij bezorgen door heel Nederland. Er geldt wel een minimale afname per regio.
Question
Krijg ik mijn aanbetaling terug?
Answer
Nee, aanbetalingen worden niet terug betaald.
Question
Kan ik zelf de producten afhalen?
Answer
Nee, u kunt niet zelf de producten afhalen. Wij bezorgen, stellen de producten op en halen het na afloop van uw event weer op.